Структура віртуального
підприємства «VIN STARS» закладу: «НВК:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 ВМР»
«VIN STARS» має функціональну організаційну структуру, створену відповідно до її
мети і завдань.
Оскільки «VIN STARS» віртуально відтворює умови реально
діючого підприємства, то її структура повинна відповідати структурі малого або
середнього підприємств, основна діяльність яких полягає в підприємницькій діяльності
і одержання прибутку.
«VIN STARS» має вісім основних підрозділів (відділів), що працюють на
загальну мету - продаж товару і одержання
віртуального прибутку. Основний вид продукції -
товар, що виробляється конкретною галуззю промисловості у Вінницькій області.
Учні вивчають  вітчизняного
товаровиробника, вибирають його товар і рекламують його. 
Особливості роботи ВП, як
нової форми організації навчання в системі шкільної освіти, є моделювання
реально діючого підприємства, метою якого є: 
-        
створення сприятливих умов для формування необхідних знань,
умінь і навичок роботи в реальній діяльності; 
-        
єдності навчального і виробничого процесів; 
-        
специфіки внутрішньої функціональної структури; 
-        
використання у навчальному процесі технологій замкнутого
циклу; 
-   впровадження методики модульного навчання.
Структура організації та обсяг
роботи з кожного функціонального напрямку дає змогу визначити оптимальне число
осіб, що працюють на ВП . 
Розміщення функціональних
відділів ВП є таким: 
| 
ГЕНЕРАЛЬНИЙ 
  
  ДИРЕКТОР | 
БУХГАЛТЕРІЯ | 
ВІДДІЛ  
ПРОДАЖУ  
ТА РЕКЛАМИ | |||||||
| 
СКЛАД | |||||||||
| 
СЕКРЕТАРІАТ | 
Юридичний відділ | 
ВІДДІЛ  
КУПІВЛІ | |||||||
| 
КАНЦЕЛЯРІЯ | |||||||||
| 
ВІДДІЛ  
КАДРІВ | 
Відділ бізнес-планування | 
ВІДДІЛ ЗОВНІШНЬО- 
ЕКОНОМІЧНИХ 
ЗВ’ЯЗКІВ | |||||||
Наведена структура за
функціональними особливостями передбачає розподіл праці з чітко визначеними
конкретними завданнями та обов’язками 
груп персоналу з числа учнів. Завдання, що виконуються в межах відділів,
 відповідають  важливим напрямкам  практичної 
діяльності  підприємства.
Таким чином, ВП є спрощеною
моделлю реально діючої фірми в підприємницькій   сфері діяльності.  Практична цінність моделі віртуального
підприємства  полягає в тому, що на  її основі 
учні здійснюють інтенсивне навчання 
методом перебору  можливих  операцій, які не змінюють реального
стану  діяльності  підприємства і знаходять найбільш
оптимальний  варіант впливу на виробничий  процес.
ВП є моделлю для
апробації нових технологій первинної професійної підготовки на рівні школи з
урахуванням соціально–економічних умов України для подальшої трудової
діяльності в різноманітних сферах підприємництва і діяльності в комерційних
структурах. 
Вибрані  напрямки  
теоретичної підготовки  учнів
школи і студентів вузів    на  сьогодні 
не задовольняють попит 
роботодавців   Вінницького регіону.  Тому при впровадженні ВП, випускники
набувають досвіду, стають   конкурентноспроможними   завдяки 
високому  рівню  комп’ютеризації, використання  у 
процесі  навчання передових  комп’ютерних 
технологій  та    програм, 
досвідчених  педагогів, ефективної
організації практичних занять, що дасть можливість збільшити кола зацікавлених
підприємств і спонсорів навчального закладу.
 
Немає коментарів:
Дописати коментар