Структура віртуального
підприємства «VIN STARS» закладу: «НВК:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія №23 ВМР»
«VIN STARS» має функціональну організаційну структуру, створену відповідно до її
мети і завдань.
Оскільки «VIN STARS» віртуально відтворює умови реально
діючого підприємства, то її структура повинна відповідати структурі малого або
середнього підприємств, основна діяльність яких полягає в підприємницькій діяльності
і одержання прибутку.
«VIN STARS» має вісім основних підрозділів (відділів), що працюють на
загальну мету - продаж товару і одержання
віртуального прибутку. Основний вид продукції -
товар, що виробляється конкретною галуззю промисловості у Вінницькій області.
Учні вивчають вітчизняного
товаровиробника, вибирають його товар і рекламують його.
Особливості роботи ВП, як
нової форми організації навчання в системі шкільної освіти, є моделювання
реально діючого підприємства, метою якого є:
-
створення сприятливих умов для формування необхідних знань,
умінь і навичок роботи в реальній діяльності;
-
єдності навчального і виробничого процесів;
-
специфіки внутрішньої функціональної структури;
-
використання у навчальному процесі технологій замкнутого
циклу;
- впровадження методики модульного навчання.
Структура організації та обсяг
роботи з кожного функціонального напрямку дає змогу визначити оптимальне число
осіб, що працюють на ВП .
Розміщення функціональних
відділів ВП є таким:
ГЕНЕРАЛЬНИЙ
ДИРЕКТОР
|
БУХГАЛТЕРІЯ
|
ВІДДІЛ
ПРОДАЖУ
ТА РЕКЛАМИ
|
|||||||
СКЛАД
|
|||||||||
СЕКРЕТАРІАТ
|
Юридичний відділ
|
ВІДДІЛ
КУПІВЛІ
|
|||||||
КАНЦЕЛЯРІЯ
|
|||||||||
ВІДДІЛ
КАДРІВ
|
Відділ бізнес-планування
|
ВІДДІЛ ЗОВНІШНЬО-
ЕКОНОМІЧНИХ
ЗВ’ЯЗКІВ
|
|||||||
Наведена структура за
функціональними особливостями передбачає розподіл праці з чітко визначеними
конкретними завданнями та обов’язками
груп персоналу з числа учнів. Завдання, що виконуються в межах відділів,
відповідають важливим напрямкам практичної
діяльності підприємства.
Таким чином, ВП є спрощеною
моделлю реально діючої фірми в підприємницькій сфері діяльності. Практична цінність моделі віртуального
підприємства полягає в тому, що на її основі
учні здійснюють інтенсивне навчання
методом перебору можливих операцій, які не змінюють реального
стану діяльності підприємства і знаходять найбільш
оптимальний варіант впливу на виробничий процес.
ВП є моделлю для
апробації нових технологій первинної професійної підготовки на рівні школи з
урахуванням соціально–економічних умов України для подальшої трудової
діяльності в різноманітних сферах підприємництва і діяльності в комерційних
структурах.
Вибрані напрямки
теоретичної підготовки учнів
школи і студентів вузів на сьогодні
не задовольняють попит
роботодавців Вінницького регіону. Тому при впровадженні ВП, випускники
набувають досвіду, стають конкурентноспроможними завдяки
високому рівню комп’ютеризації, використання у
процесі навчання передових комп’ютерних
технологій та програм,
досвідчених педагогів, ефективної
організації практичних занять, що дасть можливість збільшити кола зацікавлених
підприємств і спонсорів навчального закладу.
Немає коментарів:
Дописати коментар