16 квітня 2014 р.

16.04.2014 р. "Реорганізація підприємства"

   Дуже цікаве заняття. Сьогодні розкрили сутність реорганізації та дізналися про її різновиди: укрупнення, подрібнення, перетворення діючого підприємства. Розглянули особливості кожного з них.Цікаво, захоплююче, велике бажання використати ці знання в подальшому навчанні та житті.

09.04.2014 р. "Як скласти резюме"

Чи можна скласти резюме не маючи досвіду? Саме на цьому занятті ми дізналися, що можна. Ми згадали все, чим займалися у школі та записали на папері. Відзначили всі свої захоплення, вказали гуртки, які відвідуємо. У багатьох із нас є нагороди та грамоти за участь у конкурсах. Виявляється, що про це теж потрібно писати. Не забули про відпочинок: згадали всі подорожі з друзями, практику. 
     А скільки знань ми отримали на заняттях клубу ШП! Дякуючи цій роботі, ми розвиваємо свої особисті якості, в першу чергу, підприємницькі, креативний підхід до вирішення проблем. Про це ми теж вказали в резюме. 
     У нас вийшли хороші резюме. Віримо, що набуті навички знадобляться нам у майбутньому.

03.04.2014 р. "Лідерство"


Ми дізнались хто такий лідер. Якими якостями наділений лідер. Визначали наявність у себе лідерських якостей. Заняття корисне. Тема цікава. Лідерські якості у собі можна виховувати. Тому у нас є можливість до саморозвитку та самовдосконалення.

1 квітня 2014 р.

У нас перемога!!!

     Наша соціальна реклама зайняла ІІІ місце у міському фестивалі-конкурсі "Молодь обирає здоров`я"

25 березня 2014 р.

Заняття 19.03.2014 "Менеджмент"

Основні поняття:
1. Розкрили сутність ключових понять: «організація», менеджмент», «персонал». 
2. Кількісні та якісні характеристики персоналу. 
3. Якими показниками характеризується рівень розвитку персоналу? 
4. Які показники характеризують чисельність персоналу організації? 
5. За якими критеріями може здійснюватися класифікація персоналу організації? 
6. Класифікація персоналу організації за характером участі у виробничому 
процесі. 
7. Основні напрями розвитку менеджменту персоналу? 
8. Характеризували основні елементи системи менеджменту персоналу. 
 Виконували тест "Оцінка спеціаліста на етику бізнесу". За результатами відповідей на питання тесту оцінювали власний рівень етики.
Визначали рівень власної спостережливості. У переважної більшості розвинута спостережливість, але іноді підводить упередженість. Нас цікавить думка інших людей. Ми вчимось аналізувати власні вчинки і самих себе.

21 березня 2014 р.

 Вірш учня 10-В класу Головенька Дмитра.

Якби то справа тільки у Європі…
Але ж не чує совість «зупинись!»
Якби не будували ви окопів,
І не казали браттям: «похились!»

З ножа ми зняли рідну Україну,
А браття нам підставили пилу,
Щоб захистити нас, вкопавши по коліна,
У землю чорну, вогняну, живу.

Хто любить неньку – ви тепер фашисти,
І я фашист, і батьком мій, весь рід,
Малюйте нас, кремлівські шовіністи
Страшними та лякайте цим весь світ.

Якби то справа тільки у бажанні
Зламати нас, тримати в ланцюгах,
Та лиш одне, приховане питання:
Де дівся розум в ваших головах?

Собі брехати можна, я не буду
Нам битися за істину одну,
Готуйтеся, молітесь, вольні люде,
Прийміть достойно грізну новину.


12 березня 2014 р.

Заняття 12.03.2014 року

Тренінг  “Розвиток комунікативних умінь і навичок”.

Сьогодні ми:
- ознайомились та оволоділи прийомами ефективного спілкування через ігрові методи навчання та техніку активного слухання;
- розширили можливості установлення контакту в різних ситуаціях спілкування;
- відпрацьовували навички розуміння себе, інших людей, а також взаємин між    людьми;
- оволодівали навичками активного слухання;
- активізували процесу самопізнання і самоактуалізації;
- розширювали діапазон творчих здібностей.
А ще ми отримали багато позитивних емоцій, гарних вражень. Нам подобається працювати в команді. Ми ще більше здружились. Все було, як завжди, супер!