7 серпня 2013 р.

Бізнес-правила від Білла Гейтса.



 Перше правило Білла Гейтса – Хапати удачу.
Гейтс дуже розумна людина, але у всіх своїх успіхах він був вдячний тільки удачі.
У 1968 році він будучи восьмикласником, відвідував приватну середню школу в Сіетлі, яка називалася Лейксайд. У тому ж році, школа вклала   3000$ на оновлення комп’ютерного класу. 13-річний Білл прийшов у комп’ютерний клуб і його відразу «зачепило». Він і кілька інших радісних учнів мучили годинами свої перші обчислювальні машини, щоб навчитися програмувати методом проб і помилок. Це був початок шляху, який приведе його до астрономічного успіху.
Ось де прийшла удача: в 1960-х роках, в небагатьох коледжах були комп’ютерні класи, що вже казати про школи. Шанси 13-річного мати доступ до комп’ютера були один на мільйон.
Друге правило Білла Гейтса – Вчитися у незадоволених клієнтів.
Навіть скаржачись на Windows, люди продовжують його використовувати. Він був основною операційною системою в світі з 1990 року і має 82,5% частки ринку, за станом на серпень 2011 року.
Причина проста: Microsoft продовжує реагувати на побажання клієнтів, тим самим підвищує якість продукту.
«Ваші самі нещасні клієнти, найбільший джерело навчання». – Білл Гейтс
Третє правило Білла Гейтса – Контроль якості має вирішальне значення.
Компанія Microsoft зросла і почала наймати все більше і більше програмістів. Після чого Гейтс взяв на себе роль генерального директора, чия робота не вимагала ніякого програмування. Але це не зупинило його від розгляду – і часто перезапису – кожного рядка коду, яку компанія випускала.
 Він завжди впевнено казав, що дуже близько знайомий з кожним продуктом, який випускає його  компанія.
Коли бізнес буде розвиватися, швидше за все, доведеться найняти команду співробітників, так само стосується і онлайн підприємців. Це дійсно заманливо, щоб інші працювали за тебе. Але за репутацією компанії доведеться стежити тільки вам і вам же перевіряти якість продуктів, обслуговування, тому будьте уважні при прийомі на роботу.

Немає коментарів:

Дописати коментар