6 серпня 2013 р.

10 натхненних цитат Стіва Джобса



  •     «Залишайтесь голодними, залишайтесь  безрозсудними»                       
  •     «Ви хочете провести решту життя,  продаючи газовану воду, чи хочете змінити світ?»
  •    «Ваш час обмежений, тому не витрачайте його дарма, намагаючись жити чужим життям»
  •      «Я б обміняв усі свої технології на зустріч з Сократом»
  •      «Є лише один спосіб зробити велику  роботу – полюбити її»
  •      «Ви не можете просто спитати  клієнтів  про те, що їм потрібно, оскільки до того  моменту, поки ви це  зробите – вони будуть хотіти щось  інше»
  •       «Я один з небагатьох людей, які  знають, що таке – втратити  чверть  мільярда доларів за рік. І це  дуже добре формує особистість»
  •       «У багатьох випадках люди не  знають, чого вони хочуть, поки ти не  покажеш їм це»
  •       «Я дивлюсь в дзеркало кожен день і  питаю себе: «Якщо б сьогоднішній день був останнім у моєму житті,  захотів би я зробити те, що  збираюсь зробити сьогодні?» І якщо    кілька днів підряд відповідь була “ні”,  я розумів,  що потрібно щось змінювати»
  •       «Я переконаний в тому, що половина  того, що відокремлює успішних  підприємців від невдах – це наполегливість»
 

Немає коментарів:

Дописати коментар